Phone
+420 498 500 604
Email

Naše strategie

Ve společnosti HÖGNER si dobře uvědomujeme, že základem dlouhodobého obchodního úspěchu je maximálně spokojený zákazník. Proto se každý den usilovně snažíme naplnit náš hlavní cíl, aby naši zákazníci byli zároveň i našimi partnery, kteří se na vylepšování produktů a služeb mohou sami aktivně podílet. To je důvod, proč jsme se již na začátku vydali cestou tzv. integrovaného přímého marketingu, který byl v r. 2006 v Evropě ještě poměrně málo známý. Díky tomu jsme nyní s našimi zákazníky v mnohem bližším a živějším kontaktu, než by se nám to mohlo povést při jakémkoliv jiném obchodním vztahu.

Spokojenosti zákazníka je podřízena také strategie výběru zboží. Naším zaklínadlem není kvantita nabízených produktů, ale jejich výjimečnost a co nejvyšší užitná hodnota. Vybíráme jen takové výrobky, které bychom osobně a s hrdostí doporučili příbuzným či známým a sami je denně používáme. Volba osobního přístupu a interakce, kterou agregované obří e-shopy nemohou nabídnout, se dlouhodobě osvědčila a zákazníci ji vítají a rádi u nás nakupují.

Výsledkem naší každodenní snahy je skutečnost, že všechny produkty, které jsme uvedli na trh, se velmi brzy staly bestsellerem ve své kategorii. Tuto pozici si dlouhodobě drží a obsazují nejvyšší příčky i v hodnocení spokojenosti zákazníků. To je pro nás také nejlepší motivace k tomu, abychom naše výrobky poznali do nejmenších detailů a zároveň je ve spolupráci se zákazníky neustále vylepšovali.

Naše vize

S pomocí nejmodernějších databázových technologií, díky podrobné analýze spotřebitelských anket, aktivní komunikaci s koncovými zákazníky a také díky dennímu monitoringu call centra průběžně zlepšujeme a upravujeme nejen obchodní, distribuční a servisní proces, ale také výrobky samotné. Nejsme jen překupníky zboží. Na vývoji našich výrobků se podílíme, známe je do nejmenší součástky a díky úzkým vazbám s výrobci umíme požadavky zákazníků promítnout přímo do výrobku. A v tom hodláme pokračovat i v budoucnosti.

Naše výrobky nyní dodáváme nejen přímo koncovým zákazníkům, ale částečně jsme distribuci rozšířili i o e-shopy, lékárenské a elektro velkoobchody. Své partnery pečlivě vybíráme a proto stále převažuje přímá distribuce. Nechceme se totiž vzdát cenné zpětné vazby od zákazníků a např. v případě technické podpory, reklamace či opravy výrobku chceme stále zůstat jejich nejdostupnějším partnerem.

Důležité milníky naší firmy